عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



چگونه علامت تجاری خود را به برند تبدیل کنید
نویسنده : ali
تاریخ : چهار شنبه 24 مرداد 1397

به دست آوردن یک علامت تجاری اگر شما هدف انجام کسب و کار در همه مرزهای دولت یا ملی داشته باشید. یک علامت تجاری جلوگیری سایرین از تجاوز به هویت کسب و کار خود را با استفاده از یک اسم مشابه، آرم، و یا دیگر شناسایی ویژگی های اسم تجاری خود را.

در آینده با یک اسم است که تجدید نظر به مصرف کنندگان تشویق کرد و وکیل علامت تجاری خود را یک فرایند به چالش کشیدن، خسته کننده، و حتی دردناک می باشد. بخشی از معضلی که مصرف کنندگان به طور کلی ترجیح نام متشکل از کلمات آشنا که اتصال سریع و درک، در حالی که وکلا ترجیح داده اند نام غیر معمول و ابداع – دورتر از هر کلمه همیشه شنیده می شود، بهتر می باشد.

دنبال این اسم توسعه و روند trademarking خرید مورد استفاده که باعث متخصصان توسعه نام تجاری:

تاسیس هدف استراتژیک خود را بر اساس موقعیت اسم تجاری مدنظر خود را و شخصیت.

توسعه در هر نقطه از 500 تا 1000 نام بالقوه می باشد.

50 نام انتخاب های خود را انتخاب نمایید.

فرستادن لیست خود را به یک وکیل متخصص در نامگذاری و trademarking خرید.

وکیل یک جستجو علامت تجاری اولیه در عرصه کسب و کار خود و در زمینه های مربوط با کسب و کار انجام برای تعیین اینکه آیا استفاده از نام ممکن می باشد شما به دادخواهی آسیب پذیر را از سایر دارندگان برند در حال حاضر و یا در آینده می باشد. در بسیاری از موارد، در زمان حفاری بیش از این، تنها دو یا سه از 50 مطالب اسم خود را به پایان بر روی یک “فرصت خوب را از تصویب” لیست. قیمت برای انجام غربالگری اولیه برای هر نام حدود 25 $ تا 30 $ اجرا می گردد.

وکیل قرار می دهد نام هایی که آن را از قبل غربالگری اولیه از طریق جستجوی دسترس بودن جامع.

این مرحله به طور کلی در اطراف 3000 دلار به $ 4،000 در هر اسم اجرا می گردد و در نتیجه در یک تجزیه و تحلیل ریسک دقیق. اگر اسم بالا به انتخاب شما روشن استفاده نمایید و بدون خطر یک کت و شلوار نقض از صاحب علامت تجاری دیگر تلقی می شود، اجازه وکیل خود را به اجرا – راه رفتن – به ثبت آن به نام خود را. اگر استفاده از آن همراه با بعضی از علامت سوال نقض قوانین، کار با وکیل خود (و در آسانی از تحمل خطر خود را) برای تعیین اینکه آیا یا نه برای ادامه به گرفتن نام با یا بدون علامت تجاری.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0

اولین چیزی که شما لازم به انجام تحقیقات و رسیدن به سرمایه گذاران که شما آنها را محدود کردید. از آن نسبتا راحت برای یافتن در آن فرد قبل از به عنوان منافع شخصی خود سرمایه گذاری، و همچنین. شما همچنین می توانید به سرعت کشف پس زمینه آموزشی و ماهر خود را از راه منابع مانند AngelList، که می تواند خواستگاری طلا برای شما. در اینجا بعضی از سریع ترین راه ها برای کسب توجه و شروع یک رابطه به سمت راست است.

1. ترکیب سادگی و اختلال

بهترین ایده ها اغلب ساده ترین ها می باشد، پس مطمئن شوید که هر دو محصولات و خدمات خود را به عنوان زمین خود را کوتاه و شیرین باشند. محصول خود را باید از دوره های نوآورانه نیز می باشد. حال توسعه از جمله ارائه تنها نیمی از نبرد است. شما همچنین لازم به آن را نشان دهد به درستی. آیا اضافه از حد فنی نیست، آیا در اصطلاحات مخصوص یک صنف بستگینخواهد داشت، و دولت زمین خود را بدون مهربان می باشد. “به خاطر داشته باشید که اگر شما در حال ملاقات با یک سرمایه گذار با تجربه در فضای خود را، آنها باید توانایی درک گزاره کسب و کار خود را به خوبی در حال حاضر می شود، گفته می شود:” مدیر عامل شرکت راه اندازی اسکات کوهن. “شما نیز نمی خواهید به بیش از حد دور درباره شرکت پیش از آنها در امضا نمایم.”

2. داستان تعریف کنید

سرمایه گذاران شنیدن رزین، آیا آنها را دوست دارم یا خیر، در روز  است. داستان سرایی، با این حال، یک موضوع مشترک پیداکرده در اغلب فرهنگ های روی زمین می باشد و به طور طبیعی سبب می شود مردم می خواهند به گوش دادن. من یافته اند که داستان در واقع رزین راحت تر می کند برای من از طریق نشسته، چرا که من در تلاش به شکل از چگونه محصول کار می باشد. من به سادگی با بهره گیری از یک داستان است. اگر شما می خواهید به زخم زبان زدن به سود سرمایه گذاران، شما می توانید یک داستان تعریف کنید، اما اجازه ندهید که آن را بیش از حد پیچیده و سخت. داستان همچنین می توانید تا شما را دوست داشتنی، که البته باید کمک نماید.

3. مخلوط را در انسان دوستی

تعداد زیادی از سرمایه گذاران کارآفرینان خود، و واقعیت این است که کارآفرینان بیشتر در خطر ابتلا به موسسه خیریه از هر جمعیتی دیگر است. به اضافه، مردم به سادگی بیشتر علاقه مند به شرکت هایی که در خدمت یک مشترک (حتی اگر آنها همچنین فروش، گفته می شود، برس های موی) است. “اول از همه این احساس خوبی به خیریه،ولی در مرحله دوم، اجازه دهید صادقانه بودن خیریه سبب می شود شما نگاه خوب است، می گوید:” کوهن. پیش نویس کسب و کار خود را با یک زاویه خیریه از یک روز و اطمینان به دست آورید که به آن عمل نمایید در طول زمین خود را. این هم می تواند به شما با دقت اشاره نمودن سرمایه گذاران که دیدگاه های خیریه همان را به اشتراک بگذارید کمک می نماید.

4. اعتماد به نفس از راه تمرین

باز هم، این درمان مانند شما در تاریخ می باشند، و یا تلاش برای متقاعد نمودن کسی را به بیرون رفتن با شما. آیا بیش از حد تهاجمی یا بیش از حد دور. هیچ کس نمی خواهد کسی که بیش از حد از جان گذشته و یا خیلی بی علاقه می باشد. بر هم زدن تعادل. اگر شما به نظر نمی رسد که علاقه مند به آنچه یک سرمایه گذار را ارائه کرده باشد، چرا که آنها می خواهند به شما پول؟ یافتن این تعادل طول می انجامد عمل البته، پس در صورت امکان، به رزین زودتر خود را به طرفداران کمتر برجسته که سرمایه گذاری بسیار مهم می باشد. سعی کنید به کار راه خود را به آرامی به احترام تر، سرمایه گذاران قدرتمند تا شما هم به بهبود و اشتباه با زمین خود را دارا باشند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
چه علائمی قابلیت ثبت شدن دارند؟
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

چه علائمی قابلیت ثبت شدن دارند ؟ امکانات این مورد تقریباً نامحدود است. علامت تجاری می‌توانند یک یا ترکیبی از چند کلمه، حرف یا عدد باشند. می‌توانند شامل نقاشی‌ها، سمبل‌ها، نقش‌های سه‌بعدی مثل شکل و بسته‌بندی کالاها، علائم سمعی مثل موسیقی یا اصوات، رایحه‌ها و یا رنگ‌هایی جهت معرفی ویژگی‌ها باشند. علاوه بر علائم تجاری که مشخص کننده منبع کالاها یا خدمات هستند، چند دسته علائم دیگر نیز موجود است.

چه علائمی در ثبت علامت تجاری قابل ثبت شدن می باشند

علائم اشتراکی متعلق به اتحادیه‌هایی که اعضاء آنها از آن علائم به منظور معرفی خود با یک سطح کیفی (یا سایر ملزومات آن اتحادیه) استفاده می‌کنند. مثلاً اتحادیه‌های معرفی‌کننده حسابداران، مهندسان یا معماران. علائم تصدیق‌نامه‌ها با استانداردهای معین، برای نشان دادن قبولی داده می‌شوند، ولی محدود به هر گونه عضویتی نیستند. آنها را می‌توان به هر کس که تصدیق کند کالاهای مربوط مطابق استاندارد هستند اعطا کرد. برای نمونه، گواهی‌نامه استاندارد کیفیت “ISO 2000” یک گواهی‌نامه شناخته شده در سطح جهانی است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
۵ ویژگی انتخاب نام تجاری
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

ویژگی انتخاب نام تجاری :

در کل زمانی که شخص یا اشخاصی با هم قصد ایجاد شرکت و ثبت شرکت را دارند، با هم اندیشی بایستی نامی برای شرکت خود ارائه دهند تا بتوانند تحت آن نام فعالیت کنند. البته نام گذاری شرکت بر اساس نوع شرکتها، قوانین و مقررات خاصی دارند اما به هر حال ، باید نامی به عنوان نام تجاری برای شرکت در نظر گرفته شود تا بتوان بر اساس نوع شرکت، از آن استفاده کرد.

۵ ویژگی انتخاب نام تجاری

بیانگر کیفیت و ویژگی های خاص محصول یا خدمات شما باشد.
اشخاص بتوانند راحت تلفظ کنند و به یاد بسپارند نامها هر چه کوتاه‌تر بهتر مثل ال‌جی
یک نام خاص و منحصر به فرد باشد مانند : پژو
بتوان نام را به آسانی به یک زبان دیگر ترجمه کرد عنوان مثال شرکت نفت استاندارد نیوجرسی پیش از اینکه ۱۰۰ میلیون دلار خرج کند تا نام خود را به اکسان تغییر دهد.
نام و برند شما قابلیت ثبت داشته باشد تا تحت حمایت قانونی باشد .

اگر نام تجاری و برند چنان باشد که باعث تداعی نام های دیگر باشد نمی‌توان آن را به ثبت رسانید . همچنین نام تجاری که تنها چیزی را شرح دهد، نمی‌توان تحت حمایت قانونی قرار داد. نام تجاری، پس از انتخاب باید تحت حمایت قانونی قرار گیرد . برخی از شرکتها میکوشند نام تجاری خاص به وجود آورند که سرانجام معرف محصول یا دستهای از محصولات باشد. به هر حال ،امکان دارد موفقیت آنها،حقوقی را که شرکت از بابت این نام تجاری به دست ‏آورده است،مورد تهدید قرار دهد.بسیاری از نامهای تجاری که مورد حمایت قانونی قرار گرفته‌اند،آسپرین، نامهای دیگری که به عنوان تجاری به کاربرد می شده‌اند،اینکه به صورتی درآمده‌اند که هر فروشنده ای میتواند از آنها استفاده کند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
علامت تجاری غیر قابل ثبت
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

انتخاب نام علامت تجاری اهمیت بسیاری دارد ، از آنجاییکه برای ثبت علامت تجاری باید مقررات و قوانین کشور را در نظر داشت و همچنین چون در جمهوری اسلامی ایران باید به همگام ثبت برند و ثبت علامت تجاری بنا بر عرف و قوانین مربوطه مسائل شرعی و مذهبی را در نظر داشت ، بنابراین ثبت برند و علامت تجاری نیازمند رعایت اصول و شرایطی است که برای آن حکم فرماست. لذا انتخاب نام علامت تجاری نیاز به دقت و تفکر زیادی دارد.


علامت تجاری در موارد زیر قابل ثبت نمی باشند :

اگر باعث جدا و متمایز شدن کالا ها یا خدمات این موسسه از خدمات موسسات دیگر نشود.
ضد مسائل شرعی و نظم عمومی یا اخلاق پسندیده باشد
باعث گمراهی و سردر گمی مراکز تجاری و عمومی در مورد مبدا جغرافیایی کالا ها و خدمات و خصوصیات آن ها شود.
علامت تجاری نباید تقلید و یا بخشی از پرچم یا نشان مملکتی یا نام اختصاری یا نشان رسمی یک کشور باشد مگر اینکه با مجوز نهاد یا مقام صلاحیتدار کشور باشد
علامت تجاری نباید شبیه یا گمراه کننده به علامت تجاری دیگر که همان کالا یا همان خدمات را در ایران ارائه می کنند باشد.
علامت تجاری در صورت داشتن تشابه اسمی با علامت تجاری دیگر که خدمات آن ها مشابه نیست و معروف باشد و به مالک علامت قبلی لطمه وارد سازد.
اگر علامت تجاری عین علامتی باشد که قبلاً ثبت شده یا اقدام شده است برای ثبت و باعث گمراهی و اشتباه شود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
باید و نبایدهای ثبت برند
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

نام تجاری یا برند ترکیبی از نام، سمبل، نشانه، طرح، شعار، علامت یا ترکیبی از آنهاست که موجب شناسایی محصول، تمایز آن از سایر محصولات و انتقال یک مفهوم یا احساس به مخاطب می شود. یک برند می تواند معرف سطح معینی از دوام ،کیفیت ، عملکرد ، قابلیت اعتماد ، قابلیت تعمیر، و سایر ویژگی ها باشد .
تعیین نام تجاری به سلیقه و اراده و طرز تفکر تجار و مسئولان شرکت های تجاری بستگی دارد. با این وجود، برای بازاریابی و به شهرت رساندن یک تجارت، باید ها و نبایدهایی در انتخاب برند مناسب وجود دارد . مطابق ماده 5 قانون ثبت علائم و اختراعات ایران ، هیچ یک از علائم ذیل را نمی توان به عنوان علامت تجاری اختیار نمود و یا آن ها را یکی از اجزای یک علامت تجاری قرار داد :
1. بیرق مملکتی ایران و هر بیرق دیگری که دولت ایران استعمال آن را به طور علامت تجاری منع کند. علامت هلال احمر ، نشان ها ، مدال ها و انگ های دولت ایران.
این نشان ها مربوط به ملت و کشور است و قابل تملک خصوصی نمی باشد حتی پرچم سایر ملل را نیز نمی توان به عنوان علامت تجاری مورد استفاده قرار داد. وزارت امور خارجه نمونه هایی از پرچم کشورهای مختلف را به اداره ثبت می فرستد تا از ثبت علائمی که مانند آن ها باشد خودداری شود. مدال ها و نشان ها نیز چون در موارد مخصوصی در مقابل خدمات برجسته به اشخاص داده می شود هر کس نمی تواند آن ها را مورد استفاده قرار دهد.
انگ علامتی است که بر روی فلزات قیمتی برای تعیین عیار آن می زنند و اگر کسان دیگر آن را بکار برند خاصیت آن که تضمیم عیار فلزات از طرف مقام رسمی است از بین می رود و علاوه بر آن اشخاص استفاده جو ممکن است آن ها را بر روی فلزات ارزان قیمت نقش کنند و باعث فریب مشتریان گردند و از این لحاظ قوانین جزایی برای کسانی که مرتکب چنین اعمالی شوند مجازاتی پیش بینی نموده است.
2. کلمات و یا عباراتی که موهم انتساب به مقامات رسمی باشد. ( از قبیل جمهوری اسلامی ، انقلابی ، دولتی و غیره )
استعمال چنین کلماتی جایز نیست ، چرا که باعث می شود که مصرف کننده تصور کند کالای مورد علامت به وسیله مقامات مزبور ساخته شده است.
3. علامات موسسات رسمی مانند آرم جمهوری اسلامی و هلال احمر و صلیب سرخ و غیره
برخی از علامات جنبه بین المللی و ملی پیدا کرده و با وجود آنکه علامت تجاری تلقی می شوند چون برای موسسات رسمی و در موارد مخصوصی استعمال می شوند و موسساتی که آن ها را استعمال می کنند دارای مزایای مخصوصی می باشند استفاده از این علائم به عنوان علائم تجاری جایز نیست زیرا ممکن است از این علائم سوء استفاده شود.
4. علائمی که مخل انتظامات عمومی و یا منافی عفت باشد.
به طور کلی کلماتی که باعث لکه دار شدن عفت عمومی می شود و یا هر علامتی که مخالف قانون باشد، نمی توان به عنوان علامت انتخاب نمود.
مقنن، انتخاب علائم مزبور را به عنوان علامت تجاری ممنوع اعلام کرده است . بنابراین اداره ثبت شرکت ها از ثبت علائم مذکور خودداری خواهد کرد.
در غیر از موارد فوق، ثبت علامت برای تبعه ایران و خارجه آزاد است و می توانند از آن بهره مند شوند. اشخاصی که موسسه صنعتی یا تجاری آن ها در خارج از ایران است با رعایت دو شرط ذیل می توانند از مزایای قانون علائم تجاری بهره مند شوند :
1- علائم خود را به موجب مقررات قانون به ثبت برسانند.
2- کشوری که موسسه آن ها در آن جا واقع شده به موجب عهدنامه و یا قوانین داخلی خود از علائم تجاری ایران حمایت کند.
چند نکته :
- واژه های عام امکان ثبت شدن برای برند را ندارند به این دلیل که با ثبت برند واژه ها شخصی سازی می شوند .به همین دلیل واژه های عام امکان شخصی سازی ندارند برای مثال کتاب یک واژه عام است.
- اسامی و علائم مشهور و شناخته شده غیرقابل ثبت هستند.
- اعداد چه به صورت فارسی و چه به صورت لاتین به تنهایی به هیچ وجه امکان ثبت ندارند.
علامات تجاری که به ثبت می رسند تا مدت ده سال از تاریخ تنظیم اظهارنامه ، اعتبار ثبت دارند. با تقاضای مجدد صاحب علامت در پایان مدت، مجدداَ برای ده سال دیگر به حالت انحصاری باقی می مانند.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ثبت برند در کیش
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

"ثبت شرکت فکر برتر، بزرگ ترین مرکز تخصصی ثبت شرکت و ثبت برند"

چنانچه علاقه مند به ثبت برند در کیش هستید و می خواهید با شرایط ثبت آن آشنا شوید، این مقاله را مطالعه بفرمایید ، چرا که اطلاعات کاملی را در این رابطه در دسترس شما خوبان قرار داده ایم.
آشنایی با علامت تجاری یا اصطلاحاَ برند :

علائم تجاری ، صنعتی یا خدماتی ، نشانه هایی هستند که برای معرفی کالاها و محصولات صنعتی و یا خدماتی از لحاظ کیفیت و ضمانت مرغوبیت جنس ان ها مورد استفاده قرار می گیرند.
ماده 1 قانون ثبت علائم تجاری و اختراعات مصوب 1/ 4/ 1310 علامت تجاری را که اصطلاحاَ برند نیز نامیده می شود، به شرح ذیل تعریف کرده است :
علامت تجاری عبارت است از هر قسم علامتی است اعم از نقش، تصویر ، رقم ، حرف ، عبارت ، مهر ، لفاف و غیر آن که برای امتیاز و تشخیص محصول صنعتی ، تجاری یا فلاحتی اختیار می شود. ممکن است یک علامت تجاری برای تشخیص محصول جماعتی از زارعین یا ارباب صنفی یا تجار و یا محصول یک شهر و یا یک ناحیه از مملکت اختیار شود.
بنابراین با عنایت به تعریف مزبور تاجر یا تجارتخانه می تواند هر گونه نقش، کلمه ، عبارت و یا ترکیبی از آن ها را برای محصولات تولیدی خود استعمال و به عنوان معرف شرکت و فعالیت خود مورد استفاده قرار دهد.

مزایای ثبت برند :

با ثبت برند ، می توانید به مزایا و امتیازات ذیل دست پیدا کنید :


1- قانونی شدن : اولین مزیت و شاید مهم ترین ویژگی که برند برای شما دارد، این است که با ثبت برند در مقابل قانون شناخته می شوید. منظور از شناخته شده این است که وقتی شما برند خود را به ثبت برسانید، می توانید از افرادی که از برند شما استفاده می کنند، شکایت کنید و آن ها مجبور به عوض کردن اسم و پرداخت غرامت به شما هستند. یا ثبت قانونی برند دیگر شرکت ها و یا تجارت ها دست به تقلید و سوء استفاده از علامت تجاری شما نمی زنند و با خیال راحت می توانید به تجارت بپردازید.
2- ایجاد تمایز : ثبت برند علاوه بر شما برای مشتریان شما نیز می تواند بسیار سودمند باشد. آن ها می توانند به راحتی محصول و یا خدمات شما را پیدا و از آن استفاده کنند. همچنین این امر باعث می شود شما هر چه بیشتر به نیازهای مشتری ها دست پیدا کنید و بدانید که بر چه اساسی به سراغ برند شما می آیند و یا به چه دلیل باعث می شود رقیب شما را انتخاب کنند. با افزایش کیفیت و تطبیق آن با خواست مخاطب می توانید سهم بیشتری در بازار کسب کنید.
3- بازاریابی : امروزه بازاریابی به یکی از رکن های اساسی هر تجاری تبدیل شده است. اساس کار بازاریابان شناساندن و به شهرت رساندن محصولات یا خدمات است که اصولاَ این امر بدون برند و لوگو شدنی نیست.
4- نمایندگی : حق امتیاز یکی دیگر از مواردی است که مشوقی برای ثبت برند به شمار می رود. زمانی که شما برند خود را به ثبت می رسانید، اجازه استفاده برای اشخاص ثالث نیز مهیا می شود. به همین دلیل شما می توانید حق امتیاز علامت تجاری خود را به افراد و یا شرکت های دیگر واگذار کنید تا هم به شهرت و اعتبار شما کمک کند و هم یک منبع درآمد مستقل بدون هزینه ای برای شما باشد.
5- ایجاد دارایی: اگر برندی که انتخاب کرده اید بتواند در بازار ارزش و شهرت پیدا کند، خود برند به تنهایی می تواند یک دارائی ارزشمند به شمار رود. به این منظور که در آینده می توانید برند خود را به فروش برسانید و یا افرادی به نشانه اعتبار از نام آن در تجارت خود استفاده کنند تا برند خودشان شناخته تر شود که این می تواند درآمد مناسبی برای شما ایجاد کند.
6- وام و سرمایه : یک برند ثبت شده می تواند اعتباری در مقابل دولت، بانک ها و سرمایه گذاران باشد. گرفتن وام و یا پیدا کردن سرمایه گذار وقتی می تواند برای شما اتفاق بیفتد که برند خود را به ثبت رسانیده باشید. ثبت برند باعث می شود که قانون شما را به رسمیت بشناسد و همین امر می تواند به بانک ها و سرمایه گذارها این اطمینان را بدهد که تجارت شما می تواند قابل اعتماد و شناخته شده باشد.
نحوه ی انتخاب نام علامت تجاری :
تصمیم گیری مشتری در هنگام انتخاب از میان برندهای مختلف، با توجه به گزینه های مختلف انجام می پذیرد. یکی از تاثیرگذارترین این گزینه ها ، نام برند است. نامهای تجاری خوب از امتیاز مصرف کننده برخوردارند. امتیاز مصرف کننده بدان معناست که مشتریان نسبت به اسامی وفاداری نشان می دهند.
نام تجاری باید جدید ، ابتکاری بوده و گمراه کننده نباشد. شایان ذکر است با توجه به جدول طبقه بندی کالا، هر گاه برای نوعی کالای مشخص علامتی از طبقه ای خاص استفاده شود، شخص دیگری که پس از انتخاب علامت مذکور بخواهد برای کالای خود از نوع مشابه از طبقه مزبور و از همان علامت قبلی استفاده کند، با ممنوعیت استفاده و ثبت علامت مواجه خواهد شد.
متقاضی باید مشخص کند که اولاَ علامت تجاری او مربوط به کدام فصل ( طبقه ) و ثانیاَ در فصل مورد نظر مربوط به کدام عنوان است .
همچنین نام تجاری نباید با نام تجاری کالاهای دیگر تشابه داشته باشد به نحوی که افراد عادی و غیرمتخصص را به اشتباه بیندازد. مثلاَ انتخاب نام " نی و آ " برای کرم " نیوآ" به خصوص اگر قوطی هر دو آبی باشد افراد عادی را به اشتباه می اندازد و هر دو کالا را به جای یکدیگر می خرند.
همچنین، نامی که قبلاَ به ثبت رسیده قابل ثبت مجدد نیست.

در رسیدگی  ثبت علائم تجاری سه شرط ذیل لحاظ خواهد شد :


1. مورد تقاضا از علائم ممنوعه نبوده و مشخص جنس باشد نه اسم عام
2. قبلاَ به نام دیگری تقاضا نشده باشد.
3. شبیه به علامت تقاضا شده دیگران نباشد.
رسیدگی در قسمت 2 و 3 مربوط به این است که علامت مورد تقاضا یا شبیه آن را برای همان طبقه تقاضا نکرده باشد والا اگر کسی علامتی را برای طبقه ای تقاضا کند دیگری می تواند برای طبقه دیگر ثبت کند مثلاَ اگر کسی شکل شتر را برای سیگار ثبت نماید دیگری می تواند برای مداد آن را تقاضا نماید.
شایان ذکر است ، متخصصان کارآزموده ی ثبت شرکت فکر برتر جهت انتخاب نامی مناسب همراه شما خواهند بود.در این راستا ، پیش از هر چیز، به منظور حصول اطمینان از عدم ثبت نام برند پیشنهادی شما ، از نام انتخابی استعلام گرفته خواهد شد.
مدارک لازم جهت ثبت برند در کیش :
ثبت علامت تجاری ( برند/ مارک) در ایران در اداره علامت تجاری ( در تهران ) انجام می شود که برای ثبت علامت تجاری یک تولیدکننده باید کلیه مدارک لازم قانونی را داشته تا با رعایت کامل مقررات مراحل قانونی ثبت آن طی شود.

مدارک لازم جهت ثبت برند در کیش به قرار ذیل است :


1- مدارک مثبت هویت متقاضی
الف) اشخاص حقیقی: کپی شناسنامه و کپی کارت ملی
ب) اشخاص حقوقی: آخرین روزنامه رسمی دلیل مدیریت کپی شناسنامه و کارت ملی صاحبان امضاء
2- مدارک نماینده قانونی:چنانچه تقاضا توسط نماینده قانونی(وکیل،دارنده یا دارندگان حق امضا برای اشخاص حقوقی و ....) به عمل آید مدارک آن ضمیمه گردد.
3-10 نمونه گرافیکی یا کپی یا تصویر از علامت درخواستی حداکثر در ابعاد ده در ده سانتی متر
4- در صورت سه بعدی بودن علامت ارائه علامت به صورت نمونه گرافیکی یا تصویر دو بعدی به نحوی که از شش زاویه متفاوت تهیه و در مجموع یک نمونه واحد را تشکیل دهند.
5- ارائه مدارک دال بر فعالیت در رشته مربوط
6- استفاده از حق تقدم:چنانچه متقاضی ثبت بخواهد به استناد تقاضای ثبت یا ثبت خارج از کشور از مزایای حق تقدم (حداکثر 6 ماه) استفاده نمایند می بایست مدارک مربوط به حق تقدم را همزمان با تسلیم اظهارنامه یا حداکثر ظرف 15 روز از آن تاریخ تسلیم کنند.
7- نسخه ای از ضوابط و شرایط استفاده از علامت جمعی و تاییدیه مقام صلاحیت دار

ثبت برند در  کیش

مشاوره در انتخاب نام مناسب
استعلام نام برند قبل از ثبت
کیفیت و سرعت در ارائه ی خدمات
بهره گیری از تکنیک های ثبتی نوین
تولید نرم افزار حفظ امنیت اطلاعات مشتریان
ارائه ی خدمات با کم ترین هزینه
شفاف سازی کامل هزینه ها قبل از ارائه ی خدمات


لیست طبقه بندی علائم تجاری :


طبقه ١ - مواد شيميائی مورد استفاده در صنايع ، علوم عكاسی و همچنين كشاورزی ، باغبانی و جنگلبانی ؛ رزين های مصنوعی پردازش نشده ، پلاستيكهای پردازش نشده ؛ كودهای گياهی ؛ تركيبات اطفاء حريق ؛ مواد آبكاری و جوشكاری فلزات؛ مواد شيميائی برای نگهداری مواد غذائی ؛ مواد دباغی ؛  چسب های صنعتي .

طبقه ٢- رنگ روغن ؛ جلا ؛ لاك ؛ مواد ضد زنگ زدگی و جلوگيری كننده از فاسد شدن چوب ؛ مواد رنگی؛ مواد تثبيت رنگ ؛ رزين يا صمغ های خام طبيعی ؛ فلزات به صورت پودر يا ورق برای نقاشان ساختمان ؛ چاپگرها و هنرمندان.

طبقه ٣- تركيبات سفيد كننده و ساير مواد مخصوص شستشوی لباس ؛ مواد مخصوص تميزكردن، براق كردن، لكه گيری و سائيدن ؛ صابون ، عطريات ، روغن های اسانس ، مواد آرايشی ؛ لوسيونهای مو ؛ گرد و خميردندان .

طبقه٤- روغن ها و گريس های صنعتی؛ روان كننده ها ؛ تركيبات گردگيری ، مرطوب كردن و جذب رطوبت ؛ انواع سوخت ( شامل سوخت موتور) و موادروشنائی، انواع شمع و فتيله چراغ.

طبقه ٥- مواد داروئی و بيطاری ؛ مواد بهداشتی برای مصارف پزشكی ؛  مواد رژيمی برای مصارف پزشكی ، غذای كودكان  ؛ انواع گچ شكسته بندی ، لوازم زخم بندی ؛ مواد پركردن دندان ، موم دندان سازی ؛  ضدعفونی كننده ها ؛ مواد نابودكننده حشرات موذی ؛  قارچ كش ، مواد دفع نباتات هرزه .

طبقه ٦- فلزات عادی و آلياژهای آنها ؛ مواد ساختمانی فلزی ؛ ساختمانهای فلزی قابل حمل ؛ مواد فلزی خطوط مجراهای فلزی گاوصندوق اجناس ساخته شده از فلزات عادی كه در طبقات ديگر ذكر نشده اند؛ سنگهای معدنی فلزات

طبقه ٧- انواع ماشين و ماشين های افزار ؛ انواع موتور ( استثناء موتور وسائط نقليه زميني) ؛ قفل وبست و حلقه های اتصال قطعات ماشين ها و قطعات انتقال قوه ( به غير از اتصالات و اجزائ انتقال قوه وسائط نقليه زمينی) ؛ لوازم و ابزاركشاورزی ( به استثنای ابزارهای دستی ) ؛ ماشين جوجه كشی .

طبقه ٨- انواع ابزار ولوازم دستی ( كه با دست كارمی كنند) ؛ سرويس كارد و قاشق و چنگال ، سلاح كمری، تيغ.

طبقه ٩- اسباب و آلات علمی،  دريانوردی، مساحی، عكاسی، سينمايی، بصری، وزن كردن، اندازه گيری، علامت دادن، كنترل ومراقبت (نظارت)، نجات و آموزش ؛ اسباب و لوازم هدايت ، قطع و وصل ، تبديل ، ذخيره سازی، تنظيم يا كنترل جريان برق،  آلات واسباب ضبط ، ماشين های فروش خودكار ومكانيسم دستگاه هايی كه با سكه كار مي كنند ،صندوق های ثبت مبلغ دريافتی،  ماشين های حساب ، تجهيزات داده پردازی و رايانه ای؛ دستگاه آتش نشاني .

طبقه ١٠- آلات وابزار جراحی،  پزشكی، دندانسازی وبيطاری، اندام های مصنوعی، دندان و چشم مصنوعی؛ اقلام ارتوپدی؛ مواد بخيه زنی

طبقه ١١- دستگاه های روشنائی، حرارتی، مولد بخار، طبخ ، خنك كردن ، تهويه، تامين آب بهداشتی

طبقه ١٢- وسايط نقليه ، دستگاه های حمل و نقل زمينی ، دريائی و هوائی .

طبقه ١٣- اسلحه گرم ؛ مهمات و انواع پرتابه ( از قبيل موشك، خمپاره و غيره) ؛ مواد منفجره؛ مواد وسايل آتش بازی
طبقه ١٤- فلزات گرانبها وآلياژهای آنها و كالاهائی كه با فلزات گرانبها ساخته شده يا با آنها روكش شده اند ودرساير طبقات ذكر نشده اند؛ جواهرات ، سنگ های گرانبها ؛ اسباب و لوازم ساعت سازی و زمان سنجی .

طبقه ١٥- آلات موسيقی .

طبقه ١٦- كاغذ مقوا و كالاهای ساخته شده ازآن ها كه در طبقات ديگر ذكر نشده اند ؛ مطاب چاپ شده ، مواد صحافی، عكس؛ نوشت افزار ؛ چسب برای مصارف تحريری يا خانگی؛ لوازم نقاشی؛ قلم مو نقاشی؛ ماشين تحرير و لوازم ملزومات دفتری ( به استثنای مبلمان) مواد آموزشي و تدريس ( به استثنای دستگاه ها)؛ موادپلاستيكی برای بسته بندی ( كه در سايرطبقات ذكر نشده اند) ؛حروف و كليشه چاپ.

طبقه ١٧- لاستيك ، كائوچو ، صمغ، آزبست ( پنبه نسوز) ، ميكا ( سنگ طلق) و كالاهای ساخته شده از اين مواد كه در طبقات ديگر ذكر نشده اند ؛ پلاستيك دارای شكل و قالب خاص برای استفاده در توليد ساير كالاها ؛ مواد بسته بندی،  در پوش گذاری،  انسداد و عايق بندی ؛ لوله های قابل ارتجاع غير فلزی .

طبقه ١٨- چرم و چرم مصنوعی و كالاهای ساخته شده از آنها كه در طبقات ديگر ذكر نشده اند؛ پوست حيوانات ؛ چمدان ؛ كيسه و كيف های مسافرتی؛ چتر، چترآفتابگير و عصا ؛ شلاق ؛ يراق و زين و برگ.

طبقه ١٩- مواد و مصالح ساختماني ( غير فلزی) ؛ لوله های غير فلزی سخت و غير قابل انعطاف برای استفاده درساختمان ؛ آسفالت ؛ قيرو قطران ؛ ساختمانهای متحرك غير فلزی، بناهای يادبود غير فلزی .

طبقه ٢٠- مبلمان و اثاثيه ، آئينه ، قاب عكس ؛ كالاهای ساخته شده از چوب ، چوب پنبه ،نی ،حصير ، شاخ ، استخوان، عاج، استخوان آرواره نهنگ ، صدف ،كهربا ،صدف مرواريد، كف دريا وبدل كليه اين مواد يا ساخته شده از پلاستيك ( كه در ساير طبقات ذكر نشده اند).

طبقه ٢١- ظروف خانگی يا لوازم آشپزخانه ( كه از فلزات قيمتی ساخت يا روكش نشده اند)؛ شانه وابر و اسفنج ؛ انواع برس و قلم مو ( به استثنای قلم موهای نقاشی ) ؛ مواد ساخت برس ؛ لوازم نظافت و تميزكاری؛ سيم ظرف شويی؛ شيشه كارشده يا نيمه كارشده ( به استثنای شيشه مورد استفاده در ساختمان ها) شيشه آلات ، اشياء ساخته شده از چينی و سفال كه در طبقات دیگر ذكر نشده اند.

طبقه ٢٢- طناب ، ريسمان ، تور ، چادر،  سايبان ، برزنت ( تارپولين ) ، بادبان وشراع ، کيسه و گونی كه در طبقات ديگر ذكر نشده است؛ مواد لایی و لايه گذاری و پوشال) به استثنائ لاستيك و پلاستيك ) ؛ مواد خام ليفی برای نساجی.

طبقه ٢٣- انواع نخ ورشته برای مصارف پارچه بافی و نساجی .

طبقه ٢٤- محصولات نساجی و پارچه ای كه درطبقات ديگر ذكر نشده اند؛ انواع روتختی و روميزی

طبقه ٢٥- انواع لباس و پوشاك ، پاپوش و پوشش سر.

طبقه ٢٦- انواع توری و قلاب دوزی روبان ، بند (نوار) حاشيه وقيطان ؛ دکمه قزن قفلی، سنجاق و سوزن ته گرد ؛ گل های مصنوعي .

طبقه ٢٧- انواع فرش ، قاليچه ، حصير وزيرانداز، لينويوم و ساير كف پوش ها، آويزهای ديواری ( غير پارچه ای).

طبقه ٢٨- انواع بازی و اسباب بازی؛ لوازم ورزشی و ژيمناستيك كه در طبقات ديگرذكر نشده اند ؛ تزئينات درخت كريسمس.

طبقه ٢٩- گوشت ،گوشت ماهی، گوشت طيور وشكار، عصاره گوشت؛ سبزيجات وميوه جات به صورت كنسرو ،خشك شده و پخته شده، انواع ژله، مربا وكمپوت ،تخم مرغ ،شیر و محصولات لبنی، روغن ها و چربی های خوراکی.
طبقه ٣٠ – قهوه ،چای، كاكائو، شكر، برنج ، نشاسته كاسار يا مانيوك ( تاپيوكا)، نشاسته نخل خرما) ساگو)، بدل قهوه ،آرد و فراورده های تهيه شده از غلات ،نان ،نان شيرينی، شرينی جات شيرينی يخی؛ عسل ، ملاس يا شيره قند، مايه خمير، گرد مخصوص شيرينی پزی يا پخت نان؛ نمك خردل ؛ سركه؛ انواع سس ( چاشنی ) ادويه جات ، يخ .

طبقه ٣١- محصولات كشاورزی، باغداری و جنگلبانی و دانه هايی كه در طبقات ديگر ذكر نشده اند ؛حيوانات زنده ؛ ميوه و سبزيجات تازه؛ بذر ؛ گياهان وگل های طبيعی؛ غذای حيوانات ؛ مالت ( جو سبز خشك شده ).

طبقه٣٢- ماء الشعير؛ آب های معدنی و گازدار و ساير نوشيدني های غير الكلی؛ آب ميوه وشربتهای ميوه ای؛ شربت و تركيبات مخصوص ساخت نوشابه.

طبقه ٣٣-.........................

طبقه ٣٤- تنباكو،  لوازم تدخين ؛ كبريت .

طبقه ٣٥- تبليغات ؛ مديريت تجاری؛ امور اداری تجارت ؛ كارهای دفتری و اداری .

طبقه ٣٦- بيمه؛ امور مالی، امور پولی، امور مربوط به معاملات املاك و مستغلات .

طبقه ٣٧- ساختمان سازی، تعميرو بازسازی، خدمات نصب.

طبقه ٣٨- مخابرات از راه دور.

طبقه٣٩- حمل و نقل ، بسته بندی و نگهداری كالاها؛ تهيه مقدمات و ترتيب دادن مسافرت ها .

طبقه ٤٠- بهسازی و عمل آوری مواد.

طبقه ٤١- آموزش و پرورش ؛دوره های كارآموزی و تعليمی؛ تفريح و سرگرمی، فعاليت هاي ورزشی و فرهنگی .

طبقه ٤٢- خدمات عملی و فن آوری و تحقيق و پژوهش و طراحي در اين زمينه ؛خدمات تجزيه و تحيل و تحقيقات صنعتی؛ طراحی و توسعه نرم افزار و سخت افزار رایانه ای .

طبقه ٤٣- خدمات عرضه اغذيه و نوشابه ، تامين مسكن و محل اقامت موقت.

طبقه ٤٤- خدمات پزشكی ، خدمات بيطاری، مراقبت های بهداشتی و زيبائی برای انسانها يا حيوانات ، خدمات كشاورزی ، باغداری و جنگلداری .

طبقه ٤٥- خدمات شخصی يا اجتماعی كه توسط ديگران برای رفع نيازهای افراد ارائه می شوند ، خدمات امنيتی برای محافظت از افراد ،اموال و دارائیها، خدمات حقوقی


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ثبت شرکت در ملایر
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

ملایر از دو واژه " مال " و " آگر " تشکیل شده است. مال به معنی خانه و آگر به معنی آتش است. بنابراین می توان مال آیر را به معنی سرزمین آتش معنی کرد. امروزه نیز پس از هزاران سال بر روی کوه های شهر در شب های نوروز آتش روشن می کنند. نظر دیگر بر این است که ملایر از واژگان " مال " به معنی خانه و " آیر " به معنی آریایی ها گرفته شده، یعنی سرزمین آریایی ها.
گفتنی است، ملایر بزرگ ترین تولیدکننده مبل در ایران و بزرگ ترین صادرکننده و منسوجات چوبی به سلیمانیه می باشد. همچنین ملایر به عنوان شهر ملی مبل و منبت در لیست شهرهای صنایع دستی کشور و شهر جهانی انگور ثبت شده است.
صنایع دستی ،جاذبه های گردشگری، ابنیه تاریخی ، فرهنگ غنی ، وجود 19 متر مربع سرانه فضای سبز به ازای هر نفر و 22 هزار دانشجو از سراسر کشور این شهرستان را از سایر نقاط کشور متمایز کرده است، به طوریکه امروزه از ملایر به عنوان پایتخت فرصت های سرمایه گذاری در غرب یاد می شود.
با توجه به آنچه گفته شد، ملایر به عنوان یکی از بهترین نقاط برای سرمایه گذاری انتخاب بسیار مناسبی می باشد. ما در این مقاله قصد داریم تا ضمن برشمردن مزایای ثبت شرکت، به مهم ترین نکات اساسی ثبت شرکت در ملایر بپردازیم.

مزایای ثبت شرکت :

- شرکاء و تشکیل دهندگان اطمینان و فراغت خاطر از رسمیت شرکت و مسئولیت اداره کنندگان و سایر نتایج حاصله از اعمال شرکت پیدا می کنند.
- افراد دیگر و معامله کنندگان از وضع شرکت اطلاع پیدا می کنند و با اتکاء به رسمیت آن می توانند با آسودگی خیال روابط مالی و اقتصادی با شرکت برقرار دارند. در واقع ،  نفع اشخاص ثالث نیز در این است تا شرکت به ثبت برسد، چه در این صورت ، این اشخاص می توانند با مراجعه به اداره ثبت شرکت ها ، از میزان مسئولیت شرکا ، نوع شرکت و اقامتگاه آن آگاه شوند.
- رسمیت اساسنامه و شرکتنامه و سایر اسناد شرکت تسجیل می گردد و مثل اسناد عادی در معرض ایراد و تزلزل نیست.
- قاعده الزامی بودن ثبت شرکت ها به دولت امکان می دهد که تحقیقات و رسیدگی های دقیقی نسبت به مقدمات تشکیل و کیفیت بوجود آمدن شرکت انجام گردد تا از تشکیل شرکت هایی که مقررات را رعایت نکرده اند جلوگیری به عمل آید.
- در موقع انحلال یا ورشکستگی با مقررات خاصی به وضع مالی شرکت رسیدگی می شود.
از جمله سایر مزایای ثبت شرکت عبارت است از :
- امتیازات اعتبارات وام تسهیلات
- با ثبت یک مجموعه می توانید از امکانات بیمه برای خود و کارمندانتان استفاده نمایید.
- اخذ و اعطای نمایندگی رسمی
- دریافت جوازها
- امکان تبلیغات گسترده و پر بازده
- بهره مندی از معافیت های دارایی با توجه به نوع فعالیت
- امکان شرکت در مناقصات و مزایدات رسمی
- امکان ورود به عرصه های بین المللی

اقسام شرکت های تجاری در ملایر

شرکت تجاری، عبارتست از اجتماع دو یا چند شخص حقیقی یا حقوقی که با هدف کسب سود، عملیات تجاری انجام می دهند. ماده 20 قانون تجارت، شرکت های تجاری را به هفت قسم، به شرح ذیل طبقه بندی کرده است :
الف- شرکت سهامی ( شامل سهامی عام و سهامی خاص )
ب- شرکت های بامسئولیت محدود
ج- شرکت های تضامنی
د- شرکت های نسبی
ه- شرکت های مختلط سهامی
و- شرکت های مختلط غیرسهامی
ز- شرکت های تعاونی ( شامل تولید، مصرف ، اعتبار ، وام و روستایی ).

حداقل سن در ثبت شرکت

شرط اولیه برای اشتغال به تجارت داشتن اهلیت است. شرکای شرکت باید اهلیت انجام دادن معامله را داشته باشند. منظور از اهلیت ، مطابق ماده 211 قانون مدنی این است که شریک بالغ و عاقل و رشید باشد. کسی که هیجده سال تمام دارد، عاقل و رشید محسوب می شود. مگر اینکه جنون یا عدم رشد او ثابت شده باشد.
شایان ذکر است،  سهامداران می توانند زیر 18 سال باشند اما نمی توانند عضو هیات مدیره باشند.

حداقل تعداد سهامداران در انواع شرکت های تجاری:

حداقل تعداد سهامداران برای ثبت شرکت 2 نفر و در شرکت سهامی خاص 3 نفر است.
به طور کلی،حداقل تعداد شرکا در هر یک از شرکت های تجاری به شرح ذیل می باشد:
حداقل 2 شریک در ( شرکت تضامنی، شرکت نسبی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت مختلط غیر سهامی )
حداقل 3 شریک در ( شرکت سهامی خاص ، شرکت مختلط سهامی )
حداقل 5 شریک ( در شرکت سهامی عام )
حداقل 7 شریک ( در شرکت تعاونی تولید و مصرف )

اوراق ثبت شرکت در ملایر  

با توجه به نوع و قالب شرکت ، اوراق ثبتی متفاوت می باشد. به عنوان مثال اوراق ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل اساسنامه ، شرکتنامه ، تقاضانامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین است و اوراق ثبتی شرکت های سهامی خاص شامل اساسنامه ، اظهارنامه و صورتجلسه مجمع عمومی موسسین می باشد. سایر انواع شرکت ها نیز اوراقی تقریباَ مشابه با این دو نوع شرکت دارند. اوراق ثبت شرکت می بایست به امضاء موسسین یا همه شرکاء شرکت برسد.

مراحل ثبت شرکت در ملایر:

ثبت شرکت دارای روند حقوقی و قانونی خاصی است. در ذیل به بررسی این مراحل می پردازیم.
- مراجعه به سامانه اداره ثبت شرکت ها و تکمیل فرم ثبت نام
- اعلام تاییدیه نام شرکت در سامانه
- ارسال مدارک از طریق اداره پست به صورت سفارشی جهت انجام ثبت شرکت در ملایر
- درج بارکد پستی در سامانه
- بررسی مدارک توسط کارشناسان اداره ثبت ملایر
- صدور آگهی تاسیس شرکت در صورت موافقت اداره ثبت و عدم ایراد در مدارک ارسالی
- تخصیص شماره ثبت و شناسه ملی برای درخواست ثبت شرکت در  ملایر
- ارسال آگهی جهت انتشار در روزنامه رسمی کشور
بعد از چاپ آگهی در روزنامه ، می توانید فعالیت خود را به طور رسمی در ملایر آغاز نمایید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ثبت شرکت و رسم مدل کسب و کار
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

تعریف طرح کسب و کار و  رسم مدل کسب و کار خود


مدل کسب و کار چیزی می باشد شبیه نقشه یک ساختمان که پیش از ساختش ترسیم میشود و روابط و جایگاه ها و مدل کاری و زمانبندی ها و محصول که خود ساختمان بوده تا احراز کیفی ساختمان و در نهایت ریسک ها و فرصتها تعیین می گردد در آخر شما تصمیم میگیرید که کار را شروع کرده و یا از همان مدل تجاری خود متوجه خواهید شد مدل کسب و کار شما ایراد دارد و برای اجرا صرفه اقتصادی را دارا نمی باشد. وقتی که از مدیریت در مورد یک مدل کسب و کار سوال کنید. “یک مدل کسب و کار چطور بوده است؟”  واقعا جواب واضحی از همه می گیرید :اینکه  “چگونه می توانم برای پول برنامه ریزی داشته باشم؟”

پشت این سوال یک صف از سوالات وجود دارد:

که هدفهای مشتری چه خواهد بود؟

برای کدام احتیاج مشتری محصول وجود دارد و یا چالش را حل کنید؟

چه محصولی را عرضه می کنید؟

به دست آوردن و حفظ مشتریان چگونه انجام می شود ؟

چگونه محصول خود را تعریف و ارائه می دهید ؟

چگونه درآمد کسب می کنید؟

ساختار هزینه شما چطور بوده؟

حاشیه سود شما چه خواهد بود؟

در طول سال  ۱۹۹۰وقتی که دنیای کسب و کار با صحبت در مورد یک اقتصاد جدید و قوانین کسب و کار جدید در حال شکل گرفتن خواهد بود، مردم و حتی تجارت کسب و کار به نظر می رسید برای از یاد بردن بخشی که در مورد پول و کسب و کار مردم بوده با استفاده از مدل کسب و کار خارج شد، اما وقتی که رشد صفحات web افزایش یافت رشد سریع بازار در web و در طرفی دیگر به رقابت پرداختن بازار های مختلف و پیچیده شدن روابط مالی سبب بوجود آمدن چارت های سازمانی متعدد برای اهداف و نیازهای متفاوت گردید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
دانستنی های پیش از ثبت شرکت
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

نکاتی که قبل ثبت شرکت باید بدانید:

پیش از اینکه آغاز به ثبت یک شرکت بکنید احتیاج به تصمیم گیری داشته  که آیا ساختار شرکت بهترین تناسب را با نیازهای کسب و کار داشته باشد؟ موسسه حقوقی ثبت شرکت راه روشن ضمانت میکند که  هنگام تصمیم گیری تا مشاوره حرفه ای درباره ثبت شرکت همراهتان باشد. پس با ما همراه بوده:

برای نامگذاری شرکت

تصمیم بگیرید که چطور شرکت خود را اداره می کنید؟

درک تعهدات قانونی به عنوان یک صاحب دفتر

و…

نام شرکت شما باید وضعیت حقوقی را نمایان کند (برای مثال “اختصاصی”  اگر نام یک شرکت اختصاصی باشد این در حال حاضر نمی تواند یک اسم شرکت یا کسب و کار ثبت نام گردد و باید کلمات یا عبارات ویژه ای را شامل گردد. شما همچنین امکان دارد نیازمند به چک کردن نام باشید.

فقط ثبت نام یک کسب و کار، همان ثبت شرکت نخواهد بود. این کار یک نهاد مجزا قانونی ایجاد کرده و یا دسترسی به امتیازات خاصی ارائه می کند که متصل به شرکت بوده– برای نمونه، نرخ مالیات شرکت ها و…. .

برای اطلاعات افزون درباره نحوه پیدا کردن یک نام برای کسب و کار بنگرید به ثبت نام کسب و کار.

چگونه شرکت خود را اداره می کنید

زمان تصمیم گیری چطور این شرکت در داخل اداره خواهد گردد که آیا اداره آن را تحت قواعد، قانون اساسی خود و یا ترکیبی از هر دو به کار گرفته است. درباره تعویض قوانین، قوانین اساسی برای مدیریت داخلی یک شرکت قانون موجود شرکت باشد مفهوم شرکت است و نه قانون خارجی، شرکت قانون اساسی نوشته شده خود را دارا است.

مقامات

اگر شما یک کارگردان و یا دبیر یک شرکت بوده، شما باید تعهدات قانونی خود را به عنوان یک “مقام شاغل درک نموده، این مقامات که در آخر مسئول ضمانت شرکت مطابق با قانون است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تعریف شرکت
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

چگونگی نهاد حقوقی شرکت ؟

شرکت یک نهاد می باشد که وجود حقوقی جدا از صاحبان آن که جنبه حقیقی داراست. صاحبان این شرکت به عنوان عضو یا سهامداران شناخته گردیده اند. وضعیت حقوقی خود به شرکت همان حقوق به عنوان یک فرد طبیعی می باشد یعنی که یک شرکت می تواند بدهی متحمل گردد، شاکی شود.

شرکت یک انجمن و یا مجموعه ای از اشخاص، افراد حقوقی ، و یا ترکیبی از هر دو می باشد. اعضای شرکت به یک هدف مشترک ایمان داشته اند و متحد روی یک هدف خاص متمرکز می شوند.

شرکت ها به شکل های متفاوت مشابه:

شرکت ها توسط مدیران و منشی و کارکنان شرکت اداره می گردند و به کارگیری دستگاه های گوناگون.

صاحبان کسب و کارهای کوچک اغلب از یک نوع ساختار شرکت به اسم یک شرکت خصوصی است “Pty با مسئولیت محدود، استفاده می نمایند. سهام این نوع از شرکت قابل فروش نخواهد بود و با مسئولیت محدود می باشد.

شرکت های بزرگ که مشغول به فروش سهام به عموم بوده اند هنوز هم می تواند مسئولیت خود را محدود نمایند.

دلایل داشتن ثبت شرکت

مزایایی برای استفاده از یک ساختار شرکت برای ایجاد یک کسب و کار هست. داشتن شخصیت حقوقی و داشتن یک وضعیت محدود بیعنی که مسئولیت اعضا و یا سهامداران کم بوده اما به طور کلی همه برای بدهی های شرکت مسئول می باشند.

اکثریت، یک شرکت برای محافظت از دارایی شخصی خود سازماندهی می شود این مهم است که توجه کنید در شرکت ها تنها برای اداره کردن مشتری ها به ثبت می رسند و نظام مند کردن سیستم محصول و مشتری و حسابداری هزینه ها و نقدینگی برای برنامه ریزی  برای هدفی واضح که شرکت بر اساس آن ایجاد و ثبت می گرددو به حمایت تمام اعضا نیازمند می باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ثبت شرکت در بندر شهید رجایی
نویسنده : ali
تاریخ : شنبه 20 مرداد 1397

آشنایی


بندر شهید رجایی با فضای باز وسیعی بیش از 32.5 مربع کیلومتر 20 کیلومتر از طرف غرب به بندر عباس با امکانات پیشرفته و تجهیزات جدید واقع گردیده است. که تاکید بر تجارت جهانی که سبب می گردد بندر شهید رجایی از دروازه های مهم اقتصادی در شرق میانه می باشد. بندر شهید رجایی توسط فن آوری جدید می باشد تبادل کالا بین المللی با بندر اصلی در کل جهان، همچنین با راه آهن بین المللی به کار تخصیص  شده انتقال اتصال.

آب و هوا:
حدود دمایی 3 تا 49 درجه سانتی گراد، محدوده رطوبت نسبی: 34 تا 92٪، شراکت سالیانه 138 میلی متر بوده و بیشترین سرعت وزش باد: 45 کیلومتر / ساعت. بندر شهید رجایی و شهید باهنر اسکله مجهز هر دو با توانایی های اداری و فنی لازم را برآورده میکند از حمل و نقل جدید و به راه آهن در کل کشور و شبکه های جاده متصل گردیده و به طور مستقیم به کشورهای مستقل مشترک المنافع در شمال ایران متصل شده و دریای خزر می باشد.

فاز 1
• فراهم نمودن شرایط جهت عروق پهلوگیری تا 145،000 DWT.
• در مواقعی که شرایط برای پهلوگیری کشتی های کانتینر نسل 7 (12000 TEU).
• احداث 2 اسکله کانتینر  با طول 1000M و عمق 17M در شرایط کامل جزر و مد.
• لایروبی کانال ورودی و حوضه با حجم 11.5 میلیون m3 می باشد.
• احیای حیاط ظرف تا 67 هکتار می باشد.
• بعد از فاز 1 زمان تکمیل، ظرفیت کانتینر بندر shahidrajaee خواهدگشت 3 میلیون TEU رسید.
فاز 2
• ساخت اسکله به طول 2020m در حوضه 2 و 3 با یک پیش نویس از عمق 16M در جزر و مد کامل می باشد.
• لایروبی از 2 و حوضچه 3 و احیای ساحل به 7 میلیون m3 می باشد.
• ساخت و ساز یک منطقه جهت انباشته ظرف.
• خریداری کردن 18 واحد از جرثقیل زیر بشکهای (نسل 6)
• خریداری کردن 45 واحد از transtainers.
• ایجاد حمل و نقل و بندر صادراتی نفت در قسمت شرقی از مجتمع بندری shahidrajaee.
• ایجاد حمل و نقل و سوخت رسانی ترمینال در بندر با شراکت قسمت خصوصی به منظور تسهیل و تسریع روند ساخت و ساز.
• نزدیکی از  ترمینال به اسکله محموله نفت و متصل کردن آن به شبکه به طور کلی راه آهن فرآیندهای برای بارگیری محموله نفت و تخلیه را آسان نموده، و تا به حال تاثیر خوبی بر توسعه حمل و نقل نفت از راه پورت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 56
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 3
:: بازدید ماه : 13
:: بازدید سال : 47
:: بازدید کلی : 1759

RSS

Powered By
loxblog.Com